CARIAN TOPIK :

 

Tuesday, May 18, 2010

Menarik Dalam Sambutan Hari Guru

Terasa kemeriahannya. Sambutan Hari Guru tahun ini sungguh meriah.

Bermula dengan Perhimpunan Rasmi, guru-guru SMKBS dihiburkan dengan persembahan dari guru-guru praktikum dari UPSI. Walaupun tidak menepati tema hari guru, persembahan mereka sungguh mengujakan dan mampu membuat semua guru dan pelajar yang hadir tersenyum lebar dan ketawa besar. Tahniah!.

Persembahan spontan oleh empat pelajar Tingkatan 5 selepas itu, turut mencuit perasaan guru-guru. Walaupun sajak dibaca secara 'brutal', lagu dinyanyi lari tempo, saya percaya ramai guru terkesan. Terima kasih atas semua usaha anda.

Sambutan diteruskan dengan sesi pengambaran. Baju biru memang manis sekali. Di samping itu, pelbagai aktiviti lain turut di muatkan. Antaranya adalah Majlis Bacaan Yassin oleh pelajar islam tingkatan 3 dan 5, tayangan VCD di Dewan Sekolah, aktiviti permainan bola tampar (guru lelaki) dan sukaneka (guru perempuan).

Dikelas masing-masing, pelajar bekerjasama menyediakan jamuan sempena hari guru. Masing-masing pulang ke rumah dengan hati yang riang dan perut yang kenyang. Terima kasih daun keladi...SELAMAT HARI GURU dan biarlah gambar menceritakan segalanya.




0 comments:

KEINDAHAN MALAYSIA

KEINDAHAN MALAYSIA

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP